Terveiset täältä kesäisestä Kannuksesta, 2 päivää jo aurinkoa ja lämmintä :) Olen tuskaillut Hilman hampaiden kanssa, kun jokaisesta pukkaa uutta ja kaikki vanhat ei irtoa. Heiluvat kyllä, eiköhän ne siitä lähde, joka pv olen pikkasen niitä heilutellut.. Ja Kiralla on jotain ongelmia muuten vaan, kun on niin hätänen joka asiassa. Auton perältäkin pomppasi ilman lupaa pois heti kun sain luukun auki (menossa treenaan), satuin saamaan vauhdista karvoista kiinni ja lensi leppäkerttuna takasin, saa nähdä muistaako nyt.

Olimme Tiistaina ottamassa agilityä ja ihan tyytäväinen olen siihen että nyt se ei ruennut mua radalla komentelemaan eli täysin se siitä johtuu että jos jään keskelle rataa seisoon tai olen liian hidas alkaa haukkumaan mulle. Muutamia hankalia ohjaus kohtia oli radalla ja sain ne lopulta menemään. Myöhemmin täytyy sille ottaa niitä että siellä ei aleta minua komentaan vaikka hidastelisinkin. Nimittäin kisassa kumminkin saattaa tulla "mustia" aukkoja eikä ole itse niin nopea kun treeneissä.

Torstaina Hilma sai katsella vähän sorsaa , Pipalla oli sorsa ja hän näytti sitä Hilmalle, pikkasen matkaa Hilma sitä sai kannettua mutta enimmäkseen vaan tutkiskeli ja maisteli. Ihan kivasti :)

Kiran kanssa tokoilimme, häiriö paikallaoloa, yksi muistutus täytyi antaa, vuosi sitten lienee tehty sellasii. Mutta ihan kivasti alkoi sitten pysyyn, kontaktia se ei kovin pidä sillon kun pallot lentelee ympäriinsä :D Sitten hyppynoutoa, meinaa takasin tullessa kiertää hypyn. Laitoimme liinan ja saimme muutaman onnistuneen, meinasi kiertää ja toppasu liinasta ja palasi takasin esteen yli. Nimittäin kun heitto on vino niin herkästi väistäää esteen. Sekin ongelma alkoi vasta kisan jälkeen. Kapulaa mälväsi luovutuksissa.. Töitä piisaisi.. Treenaaminen pitää olla kivaa, ja pakkopullaa siitä ei tehdä, treenataan sillon kun huvittaa :)

Hilmalla on lempisarja salatut elämät, se heiluttelee tv:n edessä häntää niille ja nuolee ruutua... ;) Ja yksi päivä isän housut oli portailla tuolilla kun menimme käymään niin Hilma heilutti monta minuuttia peppua  niille housuille  :D Noh.. se onkin huumorintajuinen otus ;)

Tässä kuvia aamuiselta lenkiltä

1581106.jpg

1581134.jpg

1581138.jpg