Hei. Olen Morrini Falls Of Dee, tutummin "Diwa". (Huom. emäntäni sanoi että se kirjoitetaan ja lausutaan yhdellä I. kirjailemella!)

Olen pieni Flatin alku. Muutin Kirkkonummelta kennel Morrinista tänne pohjanmaalle Kannukseen. Olen hurmannut jo kaikkien sydämmet, olen niin söpö ;)

Olen nyt "jo" 14 viikkoa. Tulevaisuuteni suunnitelmat on pääasiassa toimia ystävänä, lemmikkinä, lenkkikaverina Hilmalle sekä noille kaksijalkaisille. Harrastuksia meillä kuitenkin on ja ne on sitten niitä mistä pidän. Emäntäni on jo minulle vähän opettanut jotain tokoa ja riistaakin olen nähnyt ja se vasta hauskaa olikin. Näyttelypönötystäkin olen harjoitellut, sekin on kivaa kun saa nakkia. Odottelen että isäntäni hankkisi sen pyssyn että pääsisin sitten isona ihan säännöllisemmin käytännön metsälle.

Emäni on Toffedreams Rainmaker "Seela" jossa on edesmenneen Kiran kanssa samoja linjoja. Ja Isäni on Flat Power Fly Caster "Kaapo" joka on Hilman veli.

Tässä hieman kuvia minusta. =)

diwa%206vkoa.jpg

Diwa 6vko

 

diwa%208vko.jpg

Diwa 8vko, kuva Hansu Laitela

diwapomps.jpg

Kuva Hansu Laitela

10vko.jpg

Diwa 10vkoa

diwa%2011vko.jpg

Diwa 11vko